Published november 22, 2014 by Haradel with 0 comment

Marie Lu :Prodigy-Született tehetség (Legenda 2.)

Kiadó:Könyvmolyképző Kiadó
Kiadás éve:2013
Terjedelem:358 oldal
Sorozat:Legenda #2
"Miután sikerül megszökniük a Köztársaság hadseregének Los Angeles-i erődítményéből, June és Day megérkezik Vegasba, és ekkor megtörténik, amire senki sem számított: az Első Polgár meghal, és a fia, Anden veszi át a helyét. Miközben a Köztársaság egyre közelebb sodródik a káoszhoz, hőseink csatlakoznak a lázadó Patriótákhoz, akik segítenének Daynek megmenteni az öccsét, és átjuttatnák őket a Kolóniákba. Cserébe egyetlen dolgot kérnek: June és Day ölje meg az új Elsőt.Esélyt kapnak rá, hogy megváltoztassák a nemzet sorsát, hogy hangot adjanak a túl rég óta hallgatásra kényszerített nép óhajának.Ám June hamarosan rájön, hogy az új Első Polgár egyáltalán nem olyan, mint az apja volt. Így hát döntenie kell. Mert mi van, ha Anden valami újnak a kezdete? Mi van, ha a forradalom többről szól, mint veszteségről és bosszúról, haragról és vérről? Mi van, ha a Patrióták tévednek?"

Véleményem:Őszintén megmondom,hogy nem volt túl sok kedvem neki kezdeni a könyvnek.Igaz,hogy azért tetszett az első rész,de mégsem lett a kedvencem.Végül mégis csak neki kezdtem,mert már egy ideje ott csücsült a polcomon.Egyáltalán nem bántam meg.Sőt...

Igen,tudom hogy ez egy második rész,és ezért annyit sem vártam tőle,mint az első résztől.Lehet,hogy ez is csak azt segítette,hogy tetsszen.
Kezdjük a szereplőkkel.Na,itt aztán sok változás volt!Junet az első részben nem igazán szerettem.Most viszont megkedveltem!Ebben a részben valamiért sokkal jobban meg tudtam érteni,és sokkal szimpatikus lett.Ezzel ellentétben pedig jön Tess.Az első részben szerettem.Most viszont nagyon nem bírtam.Annyira más lett,annyira ellenszenves,hogy szinte teljesen megutáltam.Day változatlan,viszont meglepetésemre Kaedet még jobban megszerettem,talán ő volt a kedvenc szereplőm.
Anden...róla nem tudok semmit mondani.Majd meglátom,hogy a következő részben mit csinál,milyen szerepe lesz,addig is számomra olyan semmilyen.

Igazán nagyon jó második rész.Pontosítok:az egyik legjobb második rész,amit eddig olvastam.Az írónő valami csodát művelt!Végig az egész történet vezetése,az a rengeteg fordulat,az izgalom,akció,szereplő halál,a pont jó szerelmi szál(ami nem túl erőltetett,csöpögős),és az egyáltalán nem boldog vég.

SPOILER!
Szeretem,ha a szereplők közül meghal valaki.Már csak azért is,mert általában ezek váratlanul szoktak történni,és érdekesebbé teszik a történetet.Mondjuk eléggé sajnáltam most,hogy Kaede meghalt.Ő volt a kedvencem,erre mi van?Meghal.Miért nem lehetett volna például Tess?Őt amúgy is megutáltam...
A másik meg a vége.Ez....ez....ez meg mi? Hogy lehet valaminek így vége?Most komolyan!Jó,értem miért hagyta el Day Junet,de akkor is.Ez így annyira rossz volt!
SPOILER VÉGE!

Egy szó mint száz,ez a könyv fantasztikus volt!Mindenkinek ajánlom.Aki eddig még nem olvasta az első részt,az olvassa el,hogy utána meg tudjon ismerkedni ezzel a gyönyörűséggel.Aki pedig már a Legendát olvasta,az még véletlenül se hagyja ki ezt a részt!

Összegezve:10/10

      edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése