Published november 25, 2014 by Haradel with 0 comment

Marry,Kiss,Cliff Tag

Sziasztok! :)
Eredetileg úgy terveztem,hogy az Éjkoronáról írok,csak sajnos az idő hiány miatt még nem fejeztem be,azért egy taggel jöttem.
Ennek az a lényege,hogy minden körben húzok 3 cetlit,amelyeken könyv karakterek (pontosabban férfi karakterek) nevei szerepelnek.Ezután el kell döntenem,hogy melyikőjükkel házasodnék össze,kit csókolnék meg,és kit löknék le a szikláról.
Akkor kezdjünk is neki :)

Ahogy láthatjátok,még egy poharat se tudtam keresni.


1.kör
1.Day(Legenda trilógia) 2.Maxon(Párválasztó trilógia) 3.Chaol(Üvegtrón)

Pff....jól kezdődik...

Cliff: Azt már tudom,hogy kit lökök le.Bocsi Day.
Marry:Húha...ez nagyon nehéz döntés...Maxont nagyon nagyon szeretem,viszont Chaolért is oda-vissza vagyok.Jó,akkor inkább Maxonhoz megyek feleségül,és meghagyom Chaolt Celaenának.
Kiss:Szóval akkor Chaolt csókolom meg.Remélem ezt Celaena nem veszi annyira zokon...



                                                                                                                           
2.kör

1.Gideon(Időtlen szerelem trilógia)2.Pongor(Garabonc)3.Ren(Tigris sorozat)

Marry:Vagy  Pongor,vagy Gideon.Ah,legyen Gideon.Őt valamivel jobban szeretem.
Kiss:Most Pongort fogom megcsókolni,mert Renre mérges vagyok.(Még a Tigris utazása óta)
Cliff:Akkor kizárásos alapon Rent lököm le.




3.kör
  1.Peeta(Éhezők viadala)2.Will(Pokoli szerkezetek trilógia)3.Cal(Hex Hall)

Marry:Ez így nem jó.Mindegyik jöhetne férjnek.Jó,Peeta maradhat Katnissnek.Akkor Will lesz a férjem,mert ő túl jó Tessához,és ő volt a kedvencem (persze csak Magnus Bane után)
Kiss:Akkor ez legyen Cal,mert őt a Démonüvegben nagyon megszerettem.
Cliff:Bocsi Peeta,de téged löklek le.Majd Katniss megment.




4.kör
1.Ash(Vastündérek)2.Négyes(Divergent trilógia)3.Gilbert(Anne sorozat)

Marry:Hmm...Négyest és Gilbertet jobban szeretem mint Asht.Ha pedig kettőjük közül kéne választani...Legyen Gilbert.Őt jobban bírom mint négyest,különben is meghagyom Trisnek,had nyalják falják egymást.
Kiss:Akkor ez legyen Négyes,őt csókolom meg.
Cliff:Sajnos Ash maradt utoljára,úgyhogy kénytelen vagyok őt lelökni.






Remélem tetszett nektek is (a képek nem túl jó minősége miatt bocsi).Ha van kedvetek,ti is csináljátok meg,és írjátok meg,hogy nektek mik jöttek ki.

      edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése