Published november 11, 2014 by Haradel with 0 comment

Chocolate Book Tag-Csokoládé Book Tag

Sziasztok!
Ismét egy tag-el jelentkezem.Remélem tetszeni fog nektek :)

Étcsokoládé-egy sötét témájú könyv
Hú,ezen kicsit el kellett gondolkodnom,hogy mit válasszak.Végül Colleen Hoover:Hopeless-Reménytelen című könyve mellett döntöttem.


Fehér csokoládé-egy vidám könyv
Régen szerettem a fehér csokit,most már nem igazán...
A választott könyvem pedig a Segítség,Youtube sztár lettem! 

Tejcsokoládé-egy népszerű könyv,amit nagyon el akarsz olvasni
Sok ilyen könyv van,viszont ami már nagyon régóta bántja a fantáziámat,az a Ha maradnék Gayle Forman-től.

Csokoládé,aminek karamell van a közepén-egy könyv,ami ellágyított
Nincs sok ilyen könyv,de most hirtelen az Eleanor és Park jutott eszembe.

Ostyamentes Kit-Kat-egy könyv,ami meglepett téged
John Green:Katherine a köbön.A molyos értékelés és néhány vélemény alapján kicsit féltem elkezdeni.Feleslegesen paráztam,mert tetszett,jó kis könyv,és ezzel eléggé meglepett.

Snickers-egy könyv amiért majd' megőrülsz
Nyamii...Snickers... *nyálcsorgatás*
Van egy-két ilyen könyv.Az egyik Az Útvesztő,a másik a Hex Hall,a harmadik pedig a Zafírkék.

Forrócsokoládé tejszínhabbal és pillecukorral-egy könyv,amit bármikor újraolvasol
Az igazat megvallva,én nem szoktam könyveket újraolvasni,max ha félbehagyom (bár ez nincs túl gyakran).De amit szívesen újraolvasnék az a Pokoli szerkezetek trilógia befejező kötete,a Hercegnő.
Persze ezen kívül több kedvenc  könyvem is van.


Bonbon-egy sorozat,aminek olyan tulajdonságai vannak,amiket sokféle olvasó szerethet
Időtlen szerelem trilógia.Van benne fikció,régi korok,szerelem,humor,és egy pici akció is.

      edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése