Published január 19, 2015 by Haradel with 0 comment

Book Cake Tag-Könyvsüti Tag

Sziasztok!
Fanni  megjelölt a sütis könyv tag-ben,amit még egyszer köszönök neki :)
Az én jelöltem Liliane.

1. Liszt - Egy könyv, ami nehézkesen indult, de a végére izgalmassá válik
Több ilyen könyv is van,de én most A beavatottat említeném meg.Engem az eleje nem igazán kötött le.Aztán egy idő után egyre érdekesebb lett,és a vége is izgalmas volt.


2. Margarin - Egy könyv, aminek nagyon jó a tartalma
Amelyik tartalom nagyon megfogott,az a Cinderé.Bár végül a könyvben se Terminátor se Star Wars nem volt,de kétségtelenül megérte megvenni és elolvasni a könyvet.



3. Tojás - Egy könyv, amiről azt hitted nem fog tetszeni, de végül mégis
Marie Lu:Prodigy-Született tehetség.Bár jóra értékeltem az első könyvet,de nem volt éppen a kedvencem.Úgy gondoltam,hogy ez a rész sem fog tetszeni annyira.Tévedtem.Sokkal jobb volt mint a Legenda,és az egyik legjobb folytatás amit olvastam.



4. Cukor - Egy édes könyv
Stephanie Perkins:Anna és a francia csók.Erre a könyvre nem tudok mást mondani,mint hogy cuki volt.Édes kis könyv,amit műfaja ellenére nagyon nagyon szeretek.


5. Máz - Egy könyv, amibe szerinted minden benne van, ami egy jó könyvhöz kell
Angelfall.Az új kedvenc könyvem,mert minden van benne!Durvaság,gyengédség,szerelem,akció,csavar.Bár lehet hogy más nem így vélekedne róla,de hát ízlés kérdése.


6. Porcukor - Egy könyvsorozat, ami fel tud dobni, amikor szomorú vagy
Tudom,tudom sokszor említettem már,de ismét csak azt tudom válaszolni,hogy (bár ez nem sorozat) az Időtlen szerelem trilógia.


7. Cseresznye a torta tetejére - A kedvenc könyved ebben az évben
Mivel 2015-ben alig olvastam valamit,inkább a tavalyi évből mondok.Rengeteg kedvenc könyvem van,de amit kiemelnék,az az Éjkorona.Annyira imádtam ezt a könyvet,hogy azt el sem tudom mondani.A borítóját pedig nagyon nagyon szeretem.





      edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése