Published november 04, 2014 by Haradel with 0 comment

Opposite Book Tag-Ellentétes könyv Tag

Sziasztok!
Most egy újabb tag-el jöttem,mert értékelést még nem tudtam írni a befejezetlen könyvek miatt.Ne meg azért,mert megtetszett ez a tag.
Remélem nektek is tetszeni fog,írjátok meg hogy mi a véleményetek róla,vagy pipáljatok :)
(egyébként Fanni blogján láttam)

1.Az első könyv a gyűjteményedből/Az utolsó könyv amit vettél
A leges legelső könyvem valószínűleg ez volt:
Bár nem tudom,hogy ez mennyire számít könyvnek....
A legutolsó amit vettem,az az Éjkorona.

2.Egy olcsó könyv/Egy drága könyv
Olcsó könyv:Scott Pilgrim sorozat részei. (500 forintért vettem őket)
Drága könyv:A történelem-képes enciklopédia (kb.14000 forint,egyszer ajándékba kaptam)
                                         

3.Egy könyv férfi főszereplővel/Egy könyv női főszereplővel
Férfi főszereplővel: Az útvesztő
Női főszereplővel elég sok könyv van,de most legyen a Hex Hall

4.Egy könyv,amit nagyon gyorsan elolvastál/Egy könyv,amit nagyon sokáig tartott elolvasni
Ami nagyon gyorsan ment,az például a Smaragdzöld (kb.3 óra alatt)
Ami pedig nagyon lassan ment (pontosabban megy) az a Hűséges.

5.Szép borító/Csúnya borító
Szép borító egyértelműen az Éjszakai cirkusz borítója.
Csúnya borítóra most csak egyet mondok (pedig rengeteg ilyen van)az pedig  a Pánik nem mostani borítója.
                                                                      

6.Egy nemzeti könyv/Egy nemzetközi könyv
Nemzeti könyvhöz a Balla Adrienn-Alibi -t mondanám.(Igen,direkt nem az SzJG-t írtam)
Nemzetközihez pedig a Párválasztót választom.

7.Egy vékony könyv/Egy vastag könyv
Vékony könyv:Oh,boy! (192 oldal)
Vastag könyv:A tigris utazása (686 oldal) (Igazából a Kardok viharát akartam írni,de az nem az én tulajdonomban van )

8.Fikció/Valós
Fikcióhoz én a Cindert választottam.
Valóságoshoz pedig a Nyugalom tengerét.

9.Egy nagyon romantikus könyv/ Egy akciódús könyv
Gondban vagyok,mert igazán nagyon romantikus könyvet még nem igazán olvastam,de akkor egy sima romantikus könyv például a Hopeless-Reménytelen.
Akciódús pedig...mondjuk...a....az Üvegtrón.(Ugye az akciódúsnak számít?)

10.Egy könyv ami boldoggá tett/Egy könyv amitől szomorú lettél
Ami viszonylag boldoggá tett,abból sok van,de én most akkor a Segítség,Youtube sztár lettem! című könyvet említeném meg.
Amitől szomorú lettem,az A könyvtolvaj.
                                               


      edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése