Published november 02, 2014 by Haradel with 0 comment

Könyvmoly Párbaj

Sziasztok! :)
Én is jelentkeztem az V.Könyvmoly Párbajra.Bizony ám!
Először nem akartam,mondván,úgysem fogom tudni megcsinálni.Csak hogy ma láttam Molyon egy kiírást,hogy még ma lehet jelentkezni.Újra átnéztem hogy miről is van szó,mit kell csinálni,hogyan tudok jelentkezni,és végül úgy döntöttem hogy neki vágok,mégpedig a 11 könyvesbe.
Kellett írnom egy "A" listát,hogy mely könyveket fogom a párbaj alkalmából elolvasni.Valamint van egy "B" listám is ,amit akkor használok,ha az "A" listás könyveket mégsem tudom elolvasni.
Ebből a 11 könyvből 10 könyvet előre le kell írni a jelentkezéshez,a tizenegyedik pedig egy Joker könyv,ami bármi lehet,amit a párbaj ideje alatt olvastam.
Akkor lássuk a listákat:

A lista
1.James Dashner: Tűzpróba
2.Julie Kagawa: Iron Daughter-Vashercegnő
3.Leiner Laura:Akkor szakítsunk
4.Sarah J. Maas : Crown of Midnight-Éjkorona
5.Dan Wells: Partials-Részben ember
6.Marni Bates:Láthatósági mellény lúzereknek
7.Susan Ee:Angyalok bukása
8.Marni Bates:Rocksztárt kaptam karácsonyra
9.Sherry Gammon: Szerethetetlen
10.Joss Stirling: Sky
11.JOKER

B lista
1.James Dashner: Tűzpróba
2.Julie Kagawa: Iron Daughter-Vashercegnő
3.Leiner Laura:Akkor szakítsunk
4.Sarah J. Maas : Crown of Midnight-Éjkorona
5.Dan Wells: Partials-Részben ember
6.Dan Wells:Fragments-Töredékek
7.Sherry Gammon: Szerethetetlen
8.Joseph Delaney:A szellem inasa
9.Jay Kristoff:Stormdancer-Vihartáncos
10.Marni Bates:Láthatósági mellény lúzereknek
11.JOKER


Nagyon remélem,hogy sikerül is teljesítenem.Szurkoljatok,hogy sikerüljön :)

      edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése