Published október 31, 2014 by Haradel with 0 comment

2014. októberi Book Haul

Sziasztok!
Vége lett ennek a hónapnak is,és persze októberben sem maradtam könyvek nélkül.
Úgyhogy lássuk is,mit sikerült szereznem ebben a hónapban!

A Könyvmolyképző weboldalán már nagyon régóta szemeztem két folytatással is: az Éjkoronával és a Démonüveggel.A Démonüveg puha kötésű, és 0107-es számú.Az Éjkoronát viszont kemény kötésű formában vettem meg,mert az első része is keményen van meg,és mert a borítója eszméletlenül tetszik!Olyan gyönyörű! Amúgy ez 0015-ös számú.

A fénykép nem adja vissza olyan jól hogy milyen szép.





















Aztán még három régóta várt könyv is megjelent,és meg is szereztem.Ezek pedig: Eleanor és Park,Késtél és a Tűzpróba.Ezek közül kettőről már írtam,a Tűzpróbát pedig alig várom hogy elolvassam.




Eredetileg több könyvet is meg akartam szerezni,de végül csak ennyit sikerült megkaparintanom.
Nemsokára pedig egy Prodigy-Született tehetség "kritikával"fogok jönni.

      edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése