Published június 03, 2014 by Haradel with 0 comment

Rachel Hawkins: Hex Hall

Kiadó:Könyvmolyképző Kiadó
Kiadás éve:2014
Terjedelem:270 oldal
Sorozat:Hex Hall #1
"Három évvel ezelőtt Sophie Mercer rádöbbent, hogy boszorkány. Ebből jó pár kalamajka keletkezett. Anyja, aki nincs megáldva boszorkányképességgel, mindenben segíti őt, de csak akkor értekezik Sophie apjával, akit a lány szinte csak fényképről ismer, amikor nagyon szükséges. De amikor Sophie bűbája nagyon rosszul sül el a szalagavató bálon, és túlságosan magára vonja az emberek figyelmét, apja az, aki úgy dönt, büntetést érdemel: ezért a Hex Hallba, egy elzárt nevelőotthonba kerül, mely a rossz útra tért Prodigiumok (vagyis boszorkányok, tündérek és alakváltók) gyűjtőhelye. A hasonszőrű csudabogár-tinikkel töltött első nap végére Sophie szép kis listával dicsekedhet: három erős, szupermodell-kinézetű ellenség, egy szívdöglesztő boszorkánymester iránt érzett bimbózó szerelem, egy ijesztően követő kísértet, és egy szobatárs, akiről kiderül, hogy a suli leggyűlöltebb diákja, és ráadásul vámpír. De a legrosszabb akkor jön, amikor Sophie rádöbben, hogy egy titokzatos ragadozó támadja meg a diákokat, és egyetlen barátja az első számú gyanúsított. Egyre több lesz a vérfagyasztó rejtély, és Sophie kénytelen felkészülni a legnagyobb fenyegetésre: egy ősi, titkos társaság egyetlen célja, hogy elpusztítsa a Prodigiumokat – de különösen őt."

Véleményem: Már a könyv megjelenése előtt is szemeztem vele.Alig vártam,hogy végre valahára megkaparinthassam.Még a zsebpénzemet is spórolgattam.Nem hiába.Egyáltalán nem csalódtam a könyvben.
Egyszerűen imádtam!!!Minden egyes mondatát.Hamar elolvastam és közben nagyon jól szórakoztam.Nem bírtam letenni.

Tetszett ez a szarkazmussal teli,fantasys,nem túl erősen szerelmi történet.Mármint ezt úgy értem,hogy nem az volt a középpontban,hanem a diákokat ért támadások.

Nagyon humoros a könyv.De tényleg.Mégpedig nem az a fajta erőltetett humorú,hanem olyan,amin tényleg magadtól,szívből jövően nevetsz.
Nem meglepő,hogy itt is van egy szívdöglesztő pasi,aki előtt a lányok "kidőlnek",és aki történetesen a főszereplő lánnyal (Sophie-val) hamar összebarátkozik,mialatt még barátnője is van.
Az viszont meglepő volt számomra,ami kiderült Archer elég sötét titka.
Pont Sophie kapja a vámpír szobatársat,akitől mindenki fél,mivel gyilkossággal gyanúsítják.Persze Sophie próbálja nem elhinni ezt,és összebarátkozni Jennával,aki ugyancsak elfogadja újdonsült szobatársát.

Ajánlani tudom a fantasy kedvelőknek is,mivel ez igazából egyáltalán nem emberekről szól,hanem boszorkányokról,boszorkánymesterekről,alakváltókról,tündérekről,vámpírokról,és szellemekről.
Bár fut benne egy szerelmi szál is,mégsem ez van a középpontban.

Bár nem csavarokkal teli,mégis a végén meglepődtem.
SPOILER!!
Arra gondolok,hogy én el sem tudtam volna képzelni,hogy Sophie dédnagyanyja szelleme szedi az áldozatokat,és hogy ő valójában démon (ezáltal Sophie is az)
Az pedig hogy Archeren rajta volt a Szem jele,és hogy a végén Sophie alá akarja vetni magát a Megfosztásnak,hát az totálisan meglepett,és kicsit idegessé is.
SPOILER VÉGE!!

Ebbe aztán nincs hiány a csajos veszekedésekből.Bár ez is hozott vicces jeleneteket.
És itt is megjelenik a három barátnő,akik felső fokon űzik a beképzeltséget és másoknak ártást.
Bár ami Elodie és Sophie között történik a vége felé,az teljesen megváltoztatta a nézetemet Elodie-val szemben.

Az elején nem szenteltem nagy figyelmet Sophie apjának.Viszont mikor kiderül,hogy valójában ki ő,nagyon felkeltette az érdeklődésemet.Többet akartam megtudni róla.Többet róla,és ezáltal Sophie-ról is.Remélem később még több minden kiderül majd róla.
Az csak még izgalmasabbá és érdekesebbé tette a történetet az,hogy kiderült,hogy vannak boszorkányvadász társaságok,szervezetek,amik komoly fenyegetésnek számítanak.Akár mennyire is hiszik azt,hogy biztonságos az a sziget.

A vége viszont nem tetszett.Mármint az,ahogyan befejeződött.Jó,tudom,hogy ez egy sorozat,de akkor is nekem túl csonka lett a vége.

Egyébként szerettem.Gyorsan végig tudtam olvasni,miközben eléggé élveztem.Kár hogy még nincs magyarul a második része.

Csak ajánlani tudom.A humora miatt főleg annak ajánlom,aki bírja a tömény szarkazmust,és a csajok közti csetepatékat.

Összegezve:9/10


      edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése