Published június 13, 2014 by Haradel with 0 comment

Kiera Cass: The One-Az igazi


Kiadó:Gabo Kiadó
Kiadás éve:2014
Terjedelem:346 oldal
Sorozat:A Párválasztó #3

"A Párválasztó kezdetekor a lányok még 35-en voltak. de közülük csak 1 nyerhet.

Eljött az idő, hogy a korona végre a győztes fejére kerüljön.
Amikor beválogatták a Párválasztóba, America még csak nem is álmodott arról, hogy valaha eljuthat a korona közelébe - vagy Maxon herceg szívéhez. Ahogy azonban egyre közeleg a versengés vége, és a palota falain túl fokozódik a fenyegető veszély, America rádöbben arra, hogy mennyi mindent veszíthet - és hogy milyen keményen kell küzdenie a vágyott jövőért."









Véleményem:Nagyon jó befejezése a sorozatnak.Sok minden történik benne:,jó és rossz egyaránt.Miközben olvastam,sokféle érzés futott át rajtam: volt,amikor elképedtem,volt,hogy nevettem,esetleg a szememet meresztgettem a meglepetéstől,vagy hitetlenkedtem.Sőt,volt amikor annyira mérges voltam,hogy majdnem a falhoz vágtam a könyvet.

Ebben a részben folytatódik a Párválasztó,a mostanra, mindössze négy versenyzőjével.Zajlik az élet,miközben America és Maxon az Északi lázadókkal köt szövetséget,akikben bár először nem bíznak,később viszont azok elég nyomós okot adnak a bizalomra.Nem mellesleg egyikőjükről kiderül,hogy Gregory Illéa leszármazottja,és ők csak a jó ügy érdekében szeretnének cselekedni.
A király erről persze nem tud semmit,és még Americát is egyre jobban ki nem állhatja.Már csak a viselkedése és a származása miatt is.Maxont,mint hős szerelmest,ez persze nem érdekli,hiszen neki a lány a mindene.Csak hogy ő még America és Aspen volt kapcsolatáról sem tud.(SPOILER! Később ezt elfogja mondani neki America,emiatt pedig kétséges lesz,hogy valóban őt választja-e. SPOILER VÉGE! )
Szerencsére végre nagyjából tisztázta magában a Maxon és Aspen iránti érzelmeit.Bár ez nem sokat könnyít a dolgán.Mind eközben a Déli lázadók sorra szedik áldozataikat a nép emberei közül.Sok titokra fény derül,és a dolgok megmutatják valódi énjüket.

Ezek mellett a "versenyzők" egyre jobban összebarátkoznak.Bevallják egymásnak érzéseiket és szándékaikat,ezáltal elkezdenek jobban bízni egymásban.

Sajnos szomorú dolgok is történnek.Betegség ,és a Déli lázadók miatt is halnak meg elég fontos szereplők is.
SPOILER!!
Először America apja hal meg természetes úton,és rá hagy a lányára egy levelet,amiből kiderül,hogy ő is lázadó volt.
Ahol pedig többen is meghalnak:A végén,a Déliek megtámadják a palotában tartózkodókat.Itt sok ember meghal:pl.Celeste (aki miatt szomorú voltam.Megszerettem ebben a részben) és Anne is.Sőt,még fontosabb személyek is,de többet már nem említek. 
SPOILER VÉGE!!

Végre Americát viszonylag megszeretik az emberek elég heves,mégis méltó viselkedése miatt.

Tényleg nagyon jó könyv.Akik a sorozat előző részeit olvasták,azoknak muszáj ezt is elolvasniuk.Izgalmas,érdekes,fordulatokkal és titkokkal teli könyv.Csak ajánlani tudom.

Összegezve:10/10


      edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése