Published szeptember 15, 2014 by Haradel with 0 comment

We Love Books-Tag

Sziasztok!
Most egy újabb Tag-el jöttem,amit itt találtam.
Remélem tetszeni fog nektek :)

1.Ha a könyveid közül csak egyet tarthatnál meg,a többit pedig el kellene dobnod,mi lenne az?

Ez egy felesleges kérdés.Még a legrosszabb,legutáltabb könyveimet is féltve őrzöm,nehogy valami bajuk legyen.Kidobni meg főleg nem dobnám ki őket!Különben sem tudnék csak egyet választani.

2.Melyik az a könyv,amit soha nem olvasnál el újra?

Hmm...talán Az arany virágcserép című művet.Nagyon rossz volt.Egyszerűen nem bírtam.Egyébként biztos hogy a szerző szívott valamit írás közben...

3.Szoktál rágcsálni, vagy iszogatni valamit olvasás közben?

Nem különösebben.Csak inni szoktam néha,ha tényleg nagyon szomjas vagyok.

4.Mikor kezdődött a könyvek iránti szereteted és melyik volt az első könyv amit olvastál?

Igazából kiskoromban is olvasgattam,viszont ez a könyv és olvasás mániám 2013-2014-es tanév téli szünetében kezdődött.Karácsony közeledtével elég sok és nagy akciók voltak a könyvesboltokban.Valahogy rátaláltam a Könyvmolyképző oldalára,és úgy döntöttem,hogy karácsonyra veszek magamnak ajándékot.Úgy kb.6-7 könyvet rendeltem.Miután megkaptam őket magamtól,egész szünetben csak olvastam.Főleg,hogy könyvutalványokat is kaptam ajándékba,úgyhogy azokat is el kellett költenem.Innentől kezdve rengeteg könyvet rendeltem és olvastam,és már kicsit ijesztő is volt ez a mániákusságom.De a környezetem már megszokta.
Az első könyvre pedig nem emlékszem már.

5.Nagyon romantikus vagy nagyon akciódús?

Az akciódús könyveket jobban szeretem.Viszont inkább ne legyen egyikből se legyen nagyon,hanem inkább mindegyikből egy kicsit.Bár akcióból lehet picivel több is...

6.Függővég vagy lezárt befejezés?

Lezárt befejezés.

7.Kicsi vagy nagy könyv?

Kinézetileg a nagy könyveket jobban szeretem.A kicsik viszont praktikusabbak: kisebb helyen elférnek,könnyebben cipelhetőek.

8.Egy műfaj vagy többnek a keveréke?

Keverék.Hiszen úgy lesz igazán érdekes egy könyv.Különben egyhangú lenne.

9.Múltban,jelenben vagy jövőben játszódó történet?

Mindegy,csak jó legyen a könyv.Bár a múlt és jövőbeli könyveket előnyben részesítem.

10.Önálló könyv vagy sorozat?

Mindegyik.Van olyan könyv,aminek nem kell folytatás.Az nyilvánvalóan jobb,ha önálló.Ha van egy történet,ami nagyon jó,és még lehetne mivel folytatni,akkor nyilván sorozat legyen.Bár van olyan,amikor egy sorozatnak van x része,de már a pl.4. résztől nem érdekes,mert csak húzzák vonják,és nem tudnak már mit kitalálni.Na,azt nem szeretem.







      edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése