Published szeptember 30, 2014 by Haradel with 0 comment

2014 Szeptemberi Book Haul

Sziasztok!
Megérkeztem a szeptemberi book haul-al.Ebben a bejegyzésben megmutatom nektek,hogy az ősz első hónapjában miket szereztem be.






A nő mosolyát még a Libris akcióban vettük,viszont csak most kaparintottam meg.Kíváncsi vagyok a történetre,és a végében lévő receptekre is.Finomnak hangzanak...

A Vajon létezik szerelem első látásra? eredetileg ajándék lett volna valakinek,de végül azt is én kaptam meg.Szerencsém volt vele (ezt majd részletezem a róla szóló bejegyzésben)

A Lakótárs kerestetik és a Katherine a köbönt anyától kaptam,mert nagylelkűen a kérésemre vett nekem könyvet.Nagyon köszönöm neki.Mind a kettőre kíváncsi vagyok,a Lakótárs kerestetik olvasása pedig folyamatban van.

Ebben a hónapban nem csak könyvet,hanem egy nagyon jópofa könyvjelzőt is beszereztem.
Mégpedig ezt:


 Remélem látszik azért a képen.Úgy rendeltem,és már nagyon vártam,mert kíváncsi voltam rá,hogy milyen is valójában.És naagyon tetszik.Bár azt hittem,hogy valami élénk színű lesz,nem pedig szürke,de nekem ez is megteszi.

Tudom,most nem írtam valami sokat.
Ez lett volna a szeptemberi book haulom.


      edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése