Published július 29, 2014 by Haradel with 0 comment

John Green :Csillagainkban a hiba


Kiadó:Gabo Kiadó
Kiadás éve:2014
Terjedelem:296 oldal
Sorozat:-
"A rákellenes csodagyógyszer összezsugorítja a tumort, és biztosít még néhány évet Hazelnek, ám ő így is folyamatosan a végső stádiumban van, és a diagnózisában már megírták az élete utolsó fejezetét. De amikor a támaszcsoportban megjelenő, isteni Augustus Waters képében bekövetkezik a nem várt fordulat, Hazel történetét is át kell írni… 
„A csillagainkban a hiba” – John Green eddigi legambiciózusabb és legfájdalmasabb, mélyenszántó, vakmerő, pimasz és kíméletlen műve, lélegzetelállító felfedezőút az élet és a szerelem kacagtató, vérpezsdítő és tragikus birodalmában."






Véleményem:Igazából ezt a könyvet azért vettem meg,meg mindenki erről beszélt,mindenhol ezt láttam,és szinte csak jót mondtak róla.

A történet két rákos fiatal kapcsolatáról,és a betegséghez való viszonyukról szól.
A két főszereplő,Hazel és Augustus egy támaszcsoportban találkoznak.A lánynak a tüdejével van a probléma,a fiú pedig,állítása szerint,túl van az egészen,viszont szerencsétlen módon elvesztette az egyik lábát.
Végül egyre többször találkoznak,együtt utaznak külföldre,boldogok együtt.Csak egy gond van:most a betegség győz,ami nem várt fordulatot eredményez a történetben.

Olvastam,és olvastam a könyvet.mindig miután letettem,késztetést éreztem arra,hogy folytassam egészen addig,míg vége nem lesz.Miután ez bekövetkezett,elkezdtem gondolkodni.Arról,hogy valóban milyen rossz lehet ezeknek az embereknek,akik nem élhetnek normális életet egy nem kívánt,szörnyű betegség miatt.Arról,hogy ezekben az emberekben mekkora kitartás van.Arról,hogy szörnyű sorsuk ellenére tudnak boldogságban,szeretetben élni,miközben próbálnak normális emberként létezni.Ezek figyelemre és elismerésre méltó dolgok.                    



 Gus egy vicces,vidám,szeretetre méltó karakter.Nagyon szerettem.Amilyen barát,ember volt.Mindenért!
  
Vannak olyan mondatai,amiket biztos hogy egy jó ideig nem fogok elfelejteni.
Az egyik kedvenc karakterem pont Gus.A másik pedig Isaac.Igazából nem nagyon tudom megindokolni,hogy miért,de őt is nagyon megkedveltem.Hazellel sem volt bajom,de valahogy nem szerettem meg annyira.Nem tudom,de mostanában pont a legkedveltebb szereplőket nem igazán szeretem...
Van Houten-ről inkább ne beszéljünk.Tényleg egy rettentő alak.Ki nem állhattam.

Gus és Hazel kapcsolata tényleg "igazi" volt.Mindig számíthattak egymásra,megbíztak egymásban,nagyon szerették egymást,és mindig segítettek a másiknak.Nem hagyták egymást cserben,végig ott voltak egymásnak.
SPOILER!!
Valamiért én a elejétől kezdve azt gondoltam,hogy Hazellel történik majd valami.Éppen ezért,amikor kiderült,hogy Gus-nak újra megjelent a betegsége,és amikor már nagyon rosszul volt,akkor igazán meglepődtem.Reménykedtem benne,hogy vele nem történik semmi rossz,hiszen annyira megszerettem.Eléggé sajnáltam a végén.
SPOILER VÉGE!!
Valóban egy tragikus,szívbemarkoló,romantikus,szomorú történet,feszültséget oldó humorral átszőve.
Készüljetek fel,hogy nem lesz happy end,és lehet hogy sírni fogtok a végén.Viszont érdemes elolvasni,legalább egyszer mert megéri.

Összegezve:9/10












      edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése