Published május 27, 2014 by Haradel with 0 comment

Kiera Cass : Az Elit

Kiadó:Gabo Kiadó
Kiadás éve:2013
Terjedelem:354 oldal
Sorozat:A Párválasztó #2

"A palotába 35 lány érkezett, csak hatan maradtak.
A Párválasztót 35 lány kezdte meg. Mostanra azonban már csak az Elitnek nevezett csoport maradt versenyben Maxon herceg szerelméért, s a harc ádázabb, mint valaha. Minél közelebb kerül America a koronához, annál jobban meg kell szenvednie azért, hogy végre megtudja, kihez húz valójában a szíve. Minden Maxonnal töltött pillanat olyan, akár egy tündérmese, csupa lélegzetelállító, csillogó romantikus kaland. De ha a palotában meglátja őrt állni első szerelmét, Aspent, újra hatalmába keríti a vágyakozás az élet után, amit még közösen terveztek el.
Americának rettentően szüksége lenne egy kis időre. Míg azonban ő a kétféle jövő lehetősége között vergődik, az Elit tagjai pontosan tudják, hogy mit is akarnak - s egyre valószínűtlenebbnek tűnik, hogy Americának lehetősége nyílik választani..."




Véleményem: Igazából ez mintha kicsivel jobban tetszett volna mint az első rész.Nem tudom ,de ez nekem izgalmasabbnak,érdekesebbnek tűnt.Bár voltak benne részek,amikor a szörnyülködéstől a fejemet a falba vertem.

Ebben a kötetben folytatódik a Párválasztó.A hat bent maradt között szoros és kíméletlen a versengés.
Americától a falra mászok,Maxon még mindig a kedvencem,Aspent még mindig nem szívlelem a többi Kiválasztottal együtt (kivéve Marlee-t )
Összesen ennyit is írhatnék,de inkább kicsit jobban kifejtem a tapasztalataimat.

America még mindig nem bír bele gondolni hogy hercegnő legyen,miközben nem mindig a helyzetéhez méltóan.
Lehet,hogy csak én nem értek hozzá,és én nem tudom teljesen átérezni,de amikor elkezd mindig féltékenykedni,és össze-vissza mérges meg ideges lesz Maxonra,már én is mérges voltam.Komolyan mondom,majdnem egy könyvbeli szereplővel veszekedtem.Azt még megértem,hogy a később történtek miatt ,például SPOILER!! amikor meglátta ahogyan Caleste "rávetette" magát Maxonra SPOILER VÉGE!! azt még megértettem.De amikor már azért minden baja volt,hogy a fiú csak rámosolygott egy másik lányra,na az már túlzott féltékenység volt.Szerintem.

Voltak részek,amelyek nem voltak valami izgalmasak.Csak olyan "kitöltő" résznek látszott.Szerencsére ebből csak egy-kettő volt.

A végén szinte ujjongtam örömömben.Több dolog miatt is.
SPOILER!CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGRE ELOLVASNI!
Legjobban talán azért,mert America végre mindent elmondott Aspennek.Lehet hogy kicsit gonosz vagyok ,de ennek örültem.Mint ahogy annak is,hogy a lányt mégsem küldik el.Bár erre számítottam abból kifolyólag,hogy van még egy kötete a sorozatnak.
Persze annak is örültem (bár ez jóval az előbbiek előtt történt) hogy Marlee még így is a palotánál dolgozik feltűnéstelenül.
SPOILER VÉGE!

Eléggé sok titokra fény derül a végén.A királyságról,a vezetőkről,és a lázadókról egyaránt.
Már a kezeim között szeretném a 3.rész is tartani.

Jó folytatása az első kötetnek.Csak ajánlani tudom.Akik pedig már olvasták a Párválasztót,azoknak szinte kötelező elolvasniuk.

Összegezve:9/10














      edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése