Published május 04, 2014 by Haradel with 0 comment

CBB Award

És most (dobpergést kérek) még egy díjat kaptam _nutella_ jóvoltából  :)) Még egyszer köszönöm!
Szabályok:

- Írd ki, hogy kitől kaptad + linkeld a blogját!
Írd le a kedvenc könyves szerelmes párodat!
  --- Mondd el a véleményed annak a személynek a kedvenc szerelmespárjáról, aki neked küldte a díjat! (én is szeretem őket, én a könyvben nem őket hoztam volna össze stb.)
Írd le a kedvenc íród, és tőle a legkedvesebb könyvedet
   --- Olvasd el annak a személynek a kedvenc könyvét, aki küldte neked a díjat! (ha a könyv egy sorozat későbbi kötete, akkor az első részt olvasd el, illetve ha te írsz le ilyen könyvet, akkor zárójelben tüntesd fel az első rész címét!)
Küldd tovább 5 embernek!
A feladónak nem küldheted vissza! (a közvetlen feladónak nem, egyébként egy embernek több díja is lehet)



Ahogyan már írtam,a díjat _nuttella_ által szereztem. A blogja: http://nutella-konyves-blogja.blogspot.hu/

Ki(k) a  kedvenc könyves szerelmes párom? Talán Will és Tessa (Pokoli szerkezetek trilógia)

Sajnos még nem olvastam az Obszidiánt,ezért nem tudok véleményt mondani róla.

Nincs különösebben kedvenc íróm,de akkor már Kerstin Gier és a Rubinvörös (+még a két másik része a sorozatnak)

Akiknek elküldöm:  Hisztis_Myrtil_
                              lexa24
                              agnesho
                              marta_melyi
                              _Dany_
                         


      edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése