Published augusztus 07, 2015 by Haradel with 0 comment

Féléves Könyves Kiakadás Tag



Sziasztok!
Már elég régen volt Tag bejegyzés,de most kitöltöttem egyet,amire Hilla hívott ki.
Lehet hogy kicsit elkéstem vele (már elmúlt a félév),de jobb később mint soha.

1.Legjobb 2015-ös olvasmányod?
Ó,hát az van egy pár,pl. Mara Dyer eszmélése,Tíz kicsi néger stb.

2.Legjobb folytatás,amit 2015-ben olvastál?
Mivel  ebben az évben egy egész trilógiát elolvastam,ami a kedvencemmé vált,ezért a 2. és a 3. részét is mondanám:  Mats Strandberg-Sara B. Elfgren: Tűz valamint a Kulcs.

3.Friss megjelenés,amit még nem olvastál,de szeretnél?
Ava Dellaira:Kedves halottak!.Már nagyon kíváncsi vagyok rá,és remélem minél előbb be tudom szerezni.

4.Legjobban várt megjelenés az év második felére?
Sarah J. Maas: A tűz örököse

5.Legnagyobb csalódás?
Ez nehéz kérdés.Talán a Papírvárosok okozott egy kis csalódást.Nem volt olyan rossz,de azért többet vártam ettől a könyvtől.Igazából nehézséget is okoz,mivel nem tudom elég jól össze szedni a gondolataimat róla,hogy abból egy bejegyzést tudjak írni.

6.Legnagyobb meglepetés?
Leiner Laura:Hullócsillag.Nem lett kedvenc,nem is tetszett túlzottan,viszont rosszabbra számítottam,úgyhogy kellemes csalódás volt.

7.Kedvenc új szerző (debütáló vagy számodra új)?
Michelle Hodkin

8.Legújabb könyves szerelem?
Húha,van egy pár.Minimum három eszembe jutott rögtön,de most a választottam Erik (A kornahercegnő),mert én igenis neki szurkolok :D (lehet hogy nem tagja hivatalosan a versenynek,de akkor is)

9.Legújabb kedvenc karakter?
Nincs kifejezetten kedvencem,bár Carswell Thorne (Scarlet) szerintem nagyon jó karakter volt,nagyon bírtam.

10.Egy könyv,amin sírtál?
Nem igazán szoktam könyveken sírni,így nem volt ilyen.

11.Egy könyv,ami boldoggá tett?
Több ilyet is olvastam,de az egyik legszórakoztatóbb a Marni Bates:Rocksztárt kaptam karácsonyra volt.

12.Kedvenc filmes adaptáció,amit idén láttál?
Mivel ebben az évben csak egy adaptációt láttam,és az is A lázadó volt,ami nem tetszett,ezért nincs kedvencem még ebben az évben.

13.Kedvenc értékelés,amit idén írtál?
Erre most nem tudok válaszolni.Már nem tudom hogy melyik volt az.

14.Legszebb könyv,amit idén vásároltál?
Kiera Cass:A koronahercegnő,valamint Michelle Hodkin:Mara Dyer eszmélése.





15.Melyik könyvet szeretnéd elolvasni az év végéig?
Több is van,bár amire már régóta kíváncsi vagyok,és még ebben az évben biztos hogy el fogom olvasni az Böszörményi Gyula:Leányrablás Budapesten című könyve.

16.Kiket jelölsz?
Most csak egy embert szeretnék megjelölni,mégpedig Fannit.

Ha van kedvetek,ti is töltsétek ki :)


      edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése