Published augusztus 15, 2015 by Haradel with 0 comment

Top 5 könyves férfi szereplő

Gondolom mindenkinek van olyan kedvenc szereplője,akiért teljesen odavan.Sokszor több ilyen is van,és nehéz csak egy kiemelkedőt választani.Én most összegyűjtöttem 5 olyan férfi/fiú könyv szereplőt,akik megfogtak,és favoritok lettek a számomra.


5.Noah Shaw (Michelle Hodkin-Mara Dyer eszmélése)

Noah sajnos csak az ötödik helyet foglalhatta el,de ettől függetlenül az egyik kedvencem.Azzal a beképzelt,öntelt viselkedésével (na meg a hihetetlen jóképűségével) teljesen levett a lábamról.Ezek mellett pedig okos,és gondoskodó is,amik nem utolsó dolgok.





4.Grayson Kennedy (Kelly Oram-Szívzűrterápia strébereknek)

Gondolom nem csak én szerettem Grayson lehengerlő személyét.Egyértelműen a kedvencek közé emelte az Avery-vel való kapcsolata,ahol segítette,megvédte,és szerette a lányt.Meg persze a zuhanyzós jelenete felejthetetlen.





3.Will Herondale (Cassandra Clare-Pokoli szerkezetek trilógia)

Ebben a trilógiában nekem mindig Will volt a kedvencem.Jem is szimpatikus volt,de mégis inkább Will-nek szurkoltam.Energikus árnyvadász,aki bármit megtenne a szeretteiért,és sosem adja fel,ha egyszer valamit elhatároz,azt véghez is viszi.







2.Chaol Westfall (Sarah J. Maas-Üvegtrón)

Chaol megérdemli a 2.helyet.Kedves,bátor,megbízható,szeretetre méltó, és Celaena-val teljesen összeillenek.Méltán az egyik kedvencem,és valószínűleg még sokáig az lesz.Nem sokkal maradt le az első helytől.






1.Maxon Schreave (Kiera Cass-A Párválasztó)

Hogy én mennyire imádom ezt az embert!Ő aztán tényleg az igazi szőke hercegem.Jól kezeli a különböző helyzeteket,megfontolt,önzetlen.Valamiért mindig az "aranyos" szó jut az eszembe róla,ami ugyancsak igaz rá.Persze az sem elhanyagolható tény,hogy nagyon jóképű,és ő a herceg.Őszintén,szerintem ennél több már nem is kell,és a listámnak is ő a királya.

      edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése