Published április 25, 2015 by Haradel with 0 comment

Könyvfesztiválon jártam 2015


Ahogyan az a címből is kiderül,sikerült eljutnom a Könyvfesztiválra.Igazából szülinapi ajándékként kértem hogy elmehessek és kapjak könyveket.Végül apa kísért el,ami jó volt annyiból,hogy legalább volt ki vigye a nehéz szatyrokat.A szerzeményeimet majd csak kb.két hét múlva tudom megmutatni,de addig is leírom az élményeimet.


Azzal kezdeném,hogy még soha nem keltem fel ilyen korán szombaton.Már reggel hatkor fent voltam az izgatottságtól.Bőven volt időm elkészülődni,majd a vasútállomásról a fél kilences vonattal el is indultunk.Egy óra volt az út,majd metróval elmentünk a Széll Kálmán térig,ahonnan egy köpésre volt csak a Millenáris.Pont tízkor értünk oda,és rögtön beszabadultam a sok stand közé.Nem is tudtam,hogy merre menjek,mit nézzek meg,hol kezdjem a vásárlást,ezért eldöntöttem,hogy először körbe megyek a B és a D épületben is,és utána támadom le a standokat.Ez az elhatározásom nem tartott sokáig,mivel amikor megláttam az Alexandrás standon a Halálkúrát,muszáj volt oda sprintelnem.Egyszerűen nem bírtam magammal,főleg hogy még amúgy is kevesen voltak.Ezután még visszamentem a Könyvmolyképzőhöz is,ahol ugyan csak nem csupán a szemeimet legeltettem.Mivel Elit Team-es könyvet vettem,ezért még egy kis cuki fém könyvjelzőt is választhattam.Ezek után már tényleg átmentem a következő épületbe.Ott először a Gabo/Ciceró standhoz mentem,ahol nem csak könyvet,hanem könyvjelzőket is szereztem magamnak.Miután körbe mentem,és végig néztem a többi kiadó választékát is,visszatértem a D épületbe,ahol a Móra standját vettem célba.Szerencsémre itt egy jó erős zacskót kaptam,amibe a többi könyvet is bele tudtam rakni.Ezután fagyiztunk egyet,és ücsörögtünk egy kicsit a jó kis napsütéses időben,miközben megbeszéltük hogy mit csinálunk a következőkben.Végül úgy döntöttünk,hogy elmegyünk a Mammutba enni és egyéb boltokban körülnézni.Én persze azért még gyorsan elszaladtam a Scolar kiadó asztalához,ahol még plusz két könyvet vettem.Eközben láttam néhány Star Wars jelmezes embert,akik nagyon jól néztek ki az öltözékükben.Ezután már tényleg elindultunk a plázába,majd az ott eltöltött 1-2 óra múlva elindultunk haza felé.

Őszintén,nekem nagyon nagyon tetszett a fesztivál.Komolyan,ennél jobb ajándékot nem is kérhettem volna.Annyira jó volt ennyi rengeteg könyv között sétálgatni,nézelődni,na meg persze ennyi könyvmolyt látni.Nagyszerű érzés volt,hogy akár az épületben,akár a szabadban sétáltam/ültem,mindig könyvekről beszélgető emberek jöttek velem szembe.Az egésznek a hangulata jó érzéssel töltött el.Igaz,hogy fáradtan,zsibbadt lábbal értem haza,de teljesen megérte elmenni.Remélem hogy jövőre is el tudok menni. :)
      edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése