Published április 20, 2015 by Haradel with 0 comment

Bryan Lee O'Malley:Scott Pilgrim 1-6




Kissé félve kezdtem neki,mivel először a filmet láttam,amire hát…nem tudtam mit mondani.Nem értettem,hogy ez most mi is akar lenni.Éppen ezért nagy szükségem volt az elolvasására,hogy értsem a filmet.Bár sok értelme így sem volt,de legalább jobban tudtam szórakozni rajta.


Mint kiderült,ez egy hat részes képregény sorozat,aminek a főszereplője-meglepő módon-Scott Pilgrim,aki egy kis házat bérel lakótársával.Folyton állást keres igen csak kevés sikerrel.Videojátékokkal,egy zenekarral,és gimnazista barátnőjével tengeti elég szerencsétlen napjait,mind addig,amíg meg nem jelenik Ramona.Scott rögtön beleszeret,ennek viszont ára van.A lány gonosz exeivel,és a saját volt barátnőjével kell megküzdenie.

Engem már azzal is megvett,hogy képregény.A stílusáról meg még nem is volt szó a szereplőkkel együtt.Vicces volt.Nem az a „nevetek néhányszor”  ,hanem amolyan „leesek a székről a röhögéstől,és már könnyezek is” módon volt vicces.Scott sok szerencsétlenkedése,butasága,na meg persze a barátai beszólásai, segítőkészsége,és az a rengeteg fárasztó megnyilvánulás adta meg a fantasztikus alap hangulatot.Ehhez még a videojáték központúság is hozzá jött,ami végig ott volt a gonosz exek legyőzésénél (de tényleg,még pénzt is kapott érte).Sokszor annyira agyzsibbasztó,hogy  egy kis időre abba kellett hagynom az olvasást,mert különben teljesen leszívott volna.
A főszereplő,Scott elég szerencsétlen.Nem elég hogy se pénze se sok esze nincs,de még a nőkkel sem tud normálisan bánni.Mondjuk a barátai sem a leg biztatóbbak,és tőlük sem várhat sok segítséget.A gonosz exek egytől egyig különbözőek és érdekesek voltak.Van köztük híres ember,japán ikerpár,fél-nindzsa csaj,és még sorolhatnám.

Száz szónak is egy a vége,én imádtam az egészet,nagyon nagyon vicces volt,a stílusát és a szereplőket imádtam,és még biztos,hogy jó párszor el fogom olvasni.



      edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése