Published március 21, 2015 by Haradel with 0 comment

Órarend Book Tag

Sziasztok :)
Lassan kész lesz egy újabb könyves bejegyzés,addig is ismét egy tagel jelentkezem.Ezt most Kírarozi blogján  találtam.

1.Matek:Egy nagyon unalmas könyv.
Szerintem is a matek egy nagyon unalmas óra.Legalább is mostanában nagyon az szokott lenni.
A választott könyv pedig Veronica Roth:A hűséges.Nem tehetek róla,de engem nagyon untatott.Közel négy hónapig tartott elolvasnom.

2.Tesi:Egy könyv,amiben valamilyen sport szerepel.
Hát,ez jó kérdés.Most hirtelen csak Tavi Kata:Nyitótánc című könyve ugrott be.Azt hiszem ott kosaraznak.

3. Kémia: Egy könyv, amit régen szerettél, de most már nem.
Leiner Laura:Szent Johanna Gimi.Az összes.Emlékszem,hogy csak kölcsön könyvként olvastam,és teljesen oda voltam érte,mert mindenki erről beszélt,meg hogy "hú de menő hogy olvastad meg tetszik".Aztán a hetedik és nyolcadik részt egyszerűen nem tudtam normálisan elolvasni.Rájöttem,hogy annyira borzalmas az egész,annyira idegesítőek a szereplők,meg úgy az egész már egyáltalán nem tetszett.

4.Történelem:Egy történelmi témájú könyv
Markus Zusak: A könyvtolvaj.A második világháború idején játszódik,ami egyébként az egyik kedvenc történelmi témám.

5.Idegen nyelv:Egy idegen nyelvű könyv
Szégyen gyalázat,de én még nem olvastam idegen nyelvű könyvet.Őszintén,az én nyelv érzékem pocsék.Már gondolkoztam azon,hogy kéne legalább angolul olvasnom valamit,de ez a tervem még várat magára.

6.Irodalom:Egy klasszikus regény
Nem nagyon szoktam klasszikusokat olvasni,annak ellenére,hogy nagyon szeretnék,úgyhogy a kötelező olvasmányok közül választok egyet,mégpedig a Gárdonyi Géza:Egri csillagok-ot.Nagyon sokan nem szeretik (persze a Rómeó és Júliáért mindenki odavan ,én meg pont azt nem bírtam végig olvasni :D ) de nekem ez a kedvenc kötelezőm.Szerintem a néhány unalmasabb résszel is izgalmas volt.

7.Földrajz: Egy különleges országban játszódó könyv
Mats Strandberg-Sara B.Elfgren:A kör.Tudom,Svédországnál biztos van érdekesebb hely,de én mindig is el akartam menni oda.

8.Nyelvtan:Egy könyv,amiben rengeteg nyelvhelyességi hibát véltél felfedezni.
Mármint rosszul megfogalmazott mondatokat,vagy helytelenül írt,elgépelt szavakat?Mert ha utóbbi,akkor Veronica Roth:A lázadó.Annyi hiba volt benne,hogy legszívesebben elővettem volna egy tollat,és kijavítottam volna őket.

10. Informatika: Egy könyv, amiről nem tudod eldönteni, szereted-e vagy sem.
Veronica Roth:A beavatott.Bocsánat,de nem vagyok kibékülve a trilógiával.Összességében nem volt olyan rossz,de annyira azért nem tetszett,és szerintem túlságosan is körbe rajongták.Nem tudom,hogy hogyan vélekedjem róla.

11.Biológia: Egy könyv, ami időnként tetszik, időnként nem.
Rick Yancey:Az ötödik hullám.Ezzel a könyvvel úgy voltam,hogy az eleje olyan közepes volt.Annyira azért nem utáltam,de nem is volt a kedvenc részem.A közepe már jobban megfogott,aztán  vége meg ismét olyan "se nem utálom,se nem szeretem" volt.

12.Ének: Egy zenei témájú könyv.
Leiner Laura:Késtél.Ebbe aztán tehetségkutatós felfedezett is van,meg híres hazai tini sztár.

13.Technika: Egy könyv, amit nagyon vártál, de csalódás volt.
Ide ismét egy Leiner Laura könyvet írok,mégpedig az Akkor szakítsunk-ot.Már nagyon vártam annak idején,de egyszerűen annyira borzalmas volt,hogy még megvenni is kár volt.

14.Etika: Egy sok tanulsággal rendelkező könyv.
L.M.Montgomery:Anne otthonra talál.Igazából az egész sorozat nagyon tanulságos,és aranyos.


15.Rajz: Egy könyv, aminek gyönyörű a borítója.

A Cinder újabb borítója.Nekem nagyon nagyon tetszik.




















16.Osztályfőnöki: Egy vicces könyv.
Én nem egy külön könyvet mondanék,hanem a Scott Pilgrim sorozatot.Annyira fárasztó,és annyira nagy baromságok vannak benne,hogy végig röhögtem az egészet.

      edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése