Published augusztus 15, 2014 by Haradel with 0 comment

Top 5 idegesítő karakter

Sziasztok!
Úgy döntöttem,csinálok egy Top 5 -ös listát azokról a szereplőkről,akiket legszívesebben fejbevertem volna egy hólapáttal.





Nem feltételen így néz ki.Ezt találtam :D
Valószínűleg a gyengébbik nemtől többen is képviselik magukat majd.
(Renátát direkt nem vettem figyelembe.Túlságosan is előnyben lett volna.)



5.
Adri (Cinder)
Adri vérbeli mostoha.Ezért nem is nagyon lepődtem meg a viselkedésén.Ettől függetlenül elég idegesítő
volt,ahogyan Cinderrel bánt.Bár annyira azért nem volt idegtépő,éppen ezért ő csak az 5.helyet foglalhatja el.




                                                                            4.
                                                                            America (Párválasztó trilógia)
Különösebben nem lenne velemi bajom,ha nem szenvedett,és "szórakozott" volna annyit.Ez a Maxon és Aspen közti "ugrálása" nagyon idegesítő volt.Mind a ketten szerették a lányt,az meg ott szenvedett,meg egyszerre volt mindkettőjükkel meg mit tudom én.Én a helyükben már az elején kihajítottam volna a palotából... Bár még nála is vannak idegesítőbb emberek,éppen ezért csak a negyedik helyre került.




3.
Kelsey (Tigris sorozat)
Ha idegesítő szerelmi háromszögekről beszélünk,akkor abban biztos szerepel Kelsey,és a tigriseké is.Ren és Kishan szívből szeretik,ő meg itt szórakozik velük.(Cselekmény leírás,esetleg spoiler következhet!) Milyen már,hogy miközben Kishannal jár,ott csókolgatja Rent,meg egyszer az egyiket szereti,aztán a másikat,és így tovább,össze-vissza...(Cselekmény leírás,spoiler vége!)
Kelsey feltétlenül az egyik legidegesítőbb karakter lesz hosszú hosszú ideig.Legalább is számomra...






                                                                                               2.

                                                                                               Thomas(Legenda)
Most pedig egy férfiú következik,a változatosság kedvéért.Mégpedig a 2.helyen!
Hogy miért utálom annyira Thomast?Mert egy áruló,parancsteljesítő,talpnyaló,képmutató,nyomulós,hülye kis izé.Körülbelül ez(ek) jellemzi(k) Thomast.Méltó a második helyre.




     1.
      Tris (Divergent trilógia)
 Most valószínűleg jó páran nem értenek velem egyet.
Nem tudom miért,de nekem nagyon nem szimpatikus Tris. Folyton szenved,inkább értelmetlenül,mint okkal.Öngyilkos hajlamai vannak.Egyszer megakar halni,máskor már rájön,hogy ő mégsem akar meghalni.Egy csomószor tök feleslegesen idegesíti fel magát,és feleslegesen veszekedik.Nem tudom miért,de néha az az érzésem,hogy ahhoz képest,hogy ő a főszereplő,feleslegesen van ott.
És azon kívül,hogy idegesítő,számomra olyan...semmilyen karakter.Nem tudom,de én nagyon nem bírom.Éppen ezért ő lett az első helyezés.





Most láthattátok,hogy számomra ki az öt legidegesítőbb szereplő.
Ti kiket sorolnátok fel?
             





                                                                                             
      edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése