Published augusztus 25, 2014 by Haradel with 0 comment

Könyves,filmes kérdőív

Sziasztok!
Most egy ilyen Könyves,filmes kérdőívvel készültem,amit én állítottam össze.
Eredetileg úgy terveztem,hogy csak magamnak kitöltöm,most viszont kíváncsi lennék három ember véleményére is.Mégpedig Vicky3 , Media_Addict_Hu ,Moncsycsy és MataHari álláspontjára.
Nem kötelező kitölteni,ha nincs hozzá kedvetek!
Akkor kezdjünk is neki!

1.Egy könyv,ami már az elején teljesen magával ragadott.
Hú,hát öö ilyen több is van.Most viszont a Rubinvöröst választom.Tudom,tudom,folyton ezt a könyvet emlegetem és még nem is írtam róla.Majd bepótolom.

2.Egy film,amin meghatódtál,esetleg sírtál is.
Én soha sem szoktam sírni filmen.Kivéve egyet: a Marley meg én.Nem tudom miért,de azon a filmen simán elsírom magamat,akárhányszor nézem is meg.Ezen kívül máson még nem sírtam.

3.Egy könyv,ami nagyon jól fel van építve.(A világa,története,szereplői)
Én most a Cindert említeném meg.Nekem eléggé tetszett,az alap történettől kezdve a szereplőkig.

4.Egy film,aminek a látványvilága teljesen elvarázsolt.
Ide mindenképpen a Felhőatlaszt írnám.A látványvilága valami fantasztikus lett.Magát a filmet sokan leszólják,nekem az is tetszett,a látványa pedig teljesen elkápráztatott.

5.Egy könyv,ami a műfajának egy mintapéldánya.
Ilyet nem igazán tudok mondani.Bár azért megemlíteném az Útvesztőt,ami szerintem egy nagyon jó,disztópiás könyv.

6.Egy film,ami a műfajában kiemelkedő.
Ide műfajnak az akció filmet választanám azon belül is a Die Hard-ot.Őszintén,szerintem az egyik legjobb akció film.

7.Egy könyv,aminek a borítója elkápráztatott.
Ide az Éjszakai cirkuszt választanám.Szerintem gyönyörű a borítója.

8.Egy film,ami teljesen magával ragadt,esetleg az egyik kedvenc lett.
Ez jó kérdés.Rengeteg jobbnál jobb filmet láttam már.
Viszont az Eredet szerintem egy nagyon nagyon jó film.Érdekes,elgondolkodtató,és egyáltalán nem unalmas.Legalább is számomra.Ezen a nyáron láttam,és nem is értem,hogy eddig miért nem mutatta még meg senki.

9.Egy könyv,vagy könyvsorozat,amiben csalódtál.
Ide a Divergent trilógiát írnám.Bár még közel sem fejeztem be a harmadik részt,de eléggé csalódtam a sorozatban.Rengetegen beszéltek róla,meg ajnározták,pedig szerintem annyira nem jó.Sokkal többet vártam tőle.

10.Egy könyvadaptáció amiben csalódtál.
Ide kettőt mondanék egy helyett.
Az egyik,a Beavatott.Nekem nem tetszett a film.Itt le is írtam miért.
A másik a Csontváros film.Őszintén,ott is főleg a látványra mentek (szerintem amúgy néhol már kicsit csicsás  is) és a történet össze-vissza volt.Ezekben eléggé csalódtam.

11.Egy film ami teljesen meglepett.
Ehhez a Szeretlek Phillip Morris (I love you Phillip Morris) című filmet választanám.Az előzetese utáni első reakcióm egy "mi a fene?" volt,a film viszont tetszett.Ilyen formában ez a Jim Carrey,Ewan McGregor páros nagyon szórakoztató volt :D


      edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése