Published október 15, 2014 by Haradel with 0 comment

"This or that" Tag

Sziasztok!
Most egy újabb taget hoztam.Én itt találtam rá.Ha valakinek megtetszik,nyugodtan megcsinálhatja.
Remélem érdekesnek találjátok majd :)

1. Könyv- audio formátumú (hangoskönyv) vagy papírkönyv?
Egyértelműen papírkönyv.Még soha sem hallgattam hangoskönyvet,és nem is tervezek hallgatni.
2. Könyv- keményfedeles vagy puha borító?
Mindkettőt szeretem.A kemény fedeles jobban bírja,én viszont puha borítósat szoktam általában venni,mert
olcsóbb és könnyebben hordozható.

3. Történet- fikció vagy valós alapok?
Inkább fikció,bár a valós alapú történeteket is szeretem.
4. Történet- fantasy vagy mindennapi dolgok?
Inkább fantasy.
5. Olvasás- Harry Potter vagy Twilight?
Öhmm...hát ez egyértelmű.Nyilvánvaló,hogy Twilight  Harry Potter.
6. Olvasás- Kindle, Ipad vagy egyéb?
Csakis könyv!
7. Olvasás- Kölcsönzöd vagy megveszed a könyveket?
Általában megveszem.Nem nagyon szoktam könyvtárba járni,és jobban szeretem,amikor bármikor előtudom venni a könyveket,és nekem is megvannak.
8. Vásárlás- Könyvesbolt vagy online?
Legtöbbször online.Nincs is a közelünkben könyvesbolt,online pedig olcsóbb,több minden megtalálható.
9. Könyv- Egyrészes vagy sorozat?
Az a történettől függ.Van,amikor a sorozatot szeretem,van amikor az egyrészeset.
10. Olvasás- Hosszú olvasmányok vagy rövid történetek?
Ez ismét csak a történettől függ.
11. Olvasás- Szerelemtől csöpögő vagy akciódús könyv?
Keverék.Bár a nagyon csöpögőseket nem szeretem,úgyhogy az akciódús könyvek előnyt élveznek nálam.
12. Olvasás- Napozás közben vagy takaróba bújva?
Takaróba bújva :)
13. Forró csoki vagy latte ( tejeskávé) ?
Amelyik éppen van :D De inkább latte. 
14. Könyv- Elolvasod az értékeléseket, vagy csak magadtól döntöd el?
Magamtól döntöm el.Nem nagyon szoktam értékeléseket olvasni.

Ti mit gondoltok?Mik a válaszaitok a kérdésekre?

      edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése