Published október 25, 2014 by Haradel with 0 comment

John Green: Katherine a köbön

Kiadó:Gabo Kiadó
Kiadás éve:(első)2012
Terjedelem:(első kiadás) 248 oldal
(második kiadás) 300 oldal
Sorozat:-
"Colin Singleton kizárólag Katherine nevű csajokra bukik. És ha sikerül összejönnie valamelyik Katherine-nel, akkor Colin előbb-utóbb lapátra kerül. Hogy egészen pontosak legyünk, eddig tizenkilenc alkalommal. Colin, az anagrammakedvelő, elkeseredett gyermektehetség tízezer dollárral a zsebében, egy vérszomjas vaddisznóval a nyomában és az anyósülésen túlsúlyos, Judy bírónő-rajongó barátjával kalandos útra indul, de egyetlen Katherine sem bukkan fel a láthatáron. Colin elhatározza, hogy megalkotja az Alapvelő Katherine előreláthatósági elméletet, amely reményei szerint bármely Kirúgott számára képes megjósolni bármely kapcsolat kimenetelét, és ezáltal talán visszaszerezheti a lányt."








Véleményem:Igazából nem is tudom hogy mit vártam tőle.Reméltem,hogy olyan jó lesz mint az Alaska nyomában ,de a molyos értékelés alapján arra is felkészültem,hogy nem fog tetszeni.
Végül az lett,hogy elolvastam egy könyvet,amiben a szereplők nagy részét szerettem,röhögtem a beszólásokon,és félig jobbra számítottam félig pedig rosszabbra.
Wendy alias Lindsey

A szereplőkről:
Colin igazi okostojás,akinek a legjobb elfoglaltsága,hogy anagrammákat gyárt,később pedig az Elmélete megszállottja,emellett nincs sok barátja,és mindenki a tehetségével foglalkozik.Igazából egy jó fej fiú,aki a szakítás után kalandokat keres legjobb barátjával.

Nem tudom miért,de én egyszerűen nem tudtam elképzelni Colint afro frizurával.Valahogy nem ment.
Hasszánt nagyon szerettem.Ő olyan igazi jó barát volt.Ahogyan folyton piszkálták egymást Colinnal,na meg az eszme futtatásaik...Hasszán beszólásairól nem is beszélve.Ő volt a kedvenc szereplőm.
Lindseyt is szerettem.Amikor először szó volt róla,azonnal Wendy jutott róla eszembe a Gravity Falls című rajzfilm sorozatból.Olyan kedves volt a fiúkkal,és nagyon bírtam a stílusát,személyiségét.

 Igencsak különös volt a könyv.Már maga az alap sztori is érdekes volt,hogy Colin eddig csak Katherine nevű lányokkal randizott/járt.A grafikonok,a végén lévő függelék,na meg a sajátos,sokszor poénokkal teli lábjegyzetek kihagyhatatlanok,és teljesen hozzáadnak Colin személyiségéhez.Az egész E/3-ban van írva,ami nekem ismételten egy jó pont.
Nem volt egy mélyen ható,elmélkedésre kézetető,szívbemarkoló megszólalásokkal teli könyv,de ezek helyett volt benne vaddisznó és méh támadás,majd egy jó kis bunyó (két) kocka és egy izomagy között.
Nem volt szomorú,esetleg sirattató,mint a Csillagainkban a hiba és az Alaska nyomában,de pont az volt jó benne,hogy ez más,mint az előbb említettek,viccesebb,nevettetőbb,és tiszta happy end.

Bár nyilván közel sem volt tökéletes,és annyira nagyon nem fogott meg (és számomra még mindig az Alaska nyomában a favorit) ez a könyv is jó volt,és érdemes elolvasni,legalább egy esélyt adni neki.


Összegezve: 9/10

      edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése