Published március 21, 2014 by Haradel with 0 comment

Colleen Houck:A tigris küldetése


Kiadó:Könyvmolyképző Kiadó
Kiadás éve:2013
Terjedelem:622 oldal
Sorozat:Tigris #2



„Csupa halálos veszedelem,mágikus álom és szívbéli választás.A trió még egy lépéssel közelebb jut az átok megtöréséhez,amely hármójukat összeköti.                  Hazatérve Oregonba Kelsey megpróbálja újra összeszedni széthullott élete darabjait,és elfojtani Ren iránti érzelmeit.Ám a veszély ott leselkedik a sarkon túl,arra kényszerítve a lányt,hogy visszatérjen Indiába,ahol útrakel,hogy teljesítse a második küldetést-ezúttal Ren fekete öccsével,Kishannal,a rosszfiúval,akit szintén sújt a tigrisátok.”






Véleményem:Már az első része is nagyon tetszett,és amint azt elolvastam,azonnal be is szereztem a következő részt.Ismét egy nagyon izgalmas,kalandokkal és románccal teli történet.

Az elején először azt hittem,hogy Kelsey  már nem is megy vissza Indiába,és nem is teljesíti a következő küldetést.Az,hogy el akarta felejteni Rent,(ennek ellenére vett egy nagy fehér plüss tigrist)és elkezdett találkozgatni három fiúval is(igaz ,hogy egyikőjükkel csak kényszerből)eléggé bezavart
.Aztán megérkezett Ren.És akkor eltűnt minden kételyem .Ezután Kelsey megmutatta-főleg magának-hogy Rent szereti,és nem bírja ki nélküle.Késöbb pedig Kishan is megérkezik,hogy segítsen a kutatásokba.
Végül Lokesh emberei elfogják Rent,a többiek pedig vissza mennek Indiába,hogy teljesítsék a következő küldetést,és kiszabadítsák Rent.

Elég sok fordulat van benne,és a küldetések/feladatok is kifejezetten érdekesek..Ez után valahogy elkezdtem utálni is és nem is,Kishant.Utáltam,amiért annyira szerelmes volt Kelsey-be és folyton csak „nyomult”rá.Amiatt viszont különösen kedveltem,hogy bármi áron megvédte volna Kelseyt.
SPOILER!
Miután kiszabadították Rent,ő viszont nem emlékezett Kelseyre,és azt sem tudta ki ő,és mit jelentett a számára,és szülinapjára egy pár zoknit adott,teljesen kiakadtam.Komolyan mondom,még soha semmilyen könyv valamilyen cselekményén nem akadtam ki ennyire.Kész,vége.
SPOILER VÉGE!

Az eleje eléggé unalmas volt.Ez a Li -Ren ellentét,meg hogy Kelsey nem képes azonnal Renhez menni,elég monoton volt nekem.Főleg hogy úgy is lehetett tudni,hogy mi lesz ennek a végkifejlete.
Bár a vége tényleg,teljesen váratlanul ért.
Végül is ajánlani tudom ezt a részt is,főleg ha már egyszer valaki el kezdte a sorozatot olvasni.


Összegezve: 8/10
      edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése