Published január 01, 2015 by Haradel with 0 comment

Új év néhány információval

Sziasztok!
Először is mindenkinek olvasásban gazdag,sikeres új évet kívánok!
Most pedig egy kis összesítés a 2014-es évről.

A blog 2014.március 3.-án nyitotta meg kapuit.Azóta,december 31-ig 4885 ember nézte meg a blogomat világszerte.Összesen év végéig 85 bejegyzés került napvilágra.A legtöbb oldalmegjelenítéssel rendelkező bejegyzés a Szívzűrterápia strébereknek volt 42 551 megjelenítéssel.Tudom,ez eléggé kevés,de igyekszem,és remélem előbb utóbb nagyobb lesz a könyvenkénti megjelenítések száma.
A tagok száma pont 31.-én 12-re növekedett.Ebből ti csak 11 tagot láttok a blogon.Remélem idővel többen leszünk,és a mostaniaknak hatalmas köszönet,hogy eddig kitartottak :)

Most pedig egy kis helyzetjelentéses információ:
Ugye én ebben az évben lettem kilencedikes,egy elég nehéz gimiben.Mit ne mondjak,nem voltam valami szorgalmas,és még mindig nem tudtam teljesen belerázódni az általános után,amikor semmit sem tanultam,mégis ötösöket kaptam,mert olyan könnyű volt.Tehát nem állok most valami fényesen jegy ügyileg,úgyhogy most januártól valószínűleg jóval többet fogok tanulni,ami azt jelenti,hogy kevesebbet tudok olvasni és bejegyzéseket írni.Nem fogok teljesen eltűnni,de ha esetleg egy-két hétig nincs semmi aktivitás a blogon,azon ne csodálkozzatok.

Még annyit mondanék,hogy ha bármilyen kérdésetek,óhajotok,ötletetek van,vagy esetleg szeretnétek könyvet ajánlani,azt nyugodtan megírhatjátok az üzenetfalra,vagy e-mailt is küldhettek.Mindent szívesen fogadok :)

Sziasztok,és tovább szép napot! :)



      edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése