Published december 29, 2014 by Haradel with 0 comment

Stephanie Perkins: Anna és a francia csók

Kiadó:Könyvmolyképző Kiadó
Kiadás éve:2012
Terjedelem:384 oldal
Sorozat:Anna és a francia csók #1
"Anna nagy várakozással tekint végzős évének kezdete elé atlantai középiskolájában, ahol van egy remek munkája, egy hűséges legjobb barátnője, és egy alakulófélben levő, ígéretesnek tűnő kapcsolata. Így aztán eléggé elkeseredik amiatt, hogy Párizsba kell költöznie egy bentlakásos iskolába – egészen addig, amíg ott nem találkozik Étienne St. Clairrel, aki okos, sármos, gyönyörű, szóval tökéletes… lenne, ha nem volna foglalt. De a Fények Városában a vágyak valahogy mindig utat törnek maguknak. Vajon a szerelmes majdnem-ek éve a hőn óhajtott francia csókkal ér véget? Stephanie Perkins a romantikus feszültséget mindvégig sistergőn, a vonzalmat pedig magas hőfokon tartja debütáló regényében, amely garantáltan megbizserget minket a fejünk búbjától a lábujjainkig és megolvasztja a szívünket."



Véleményem: Eredetileg nem terveztem beszerezni ezt a könyvet,mert a címe miatt teljesen úgy voltam vele,hogy ez nekem tuti hogy nem fog tetszeni.Aztán amikor barátnőmmel betévedtünk egy könyvesboltba,és megláttuk a könyvet,azt tanácsolta,hogy ezt mindenképpen vegyem meg,mert nagyon jó könyv.Szerencsére nem csalódtam sem a könyveben sem a barátnőmben.

Ahogy már mondtam,kissé paráztam a könyvtől,főleg amikor Anna először látta meg St.Clairt.Na,ott úgy voltam,hogy már megint egy tucat könyv,amit végig fogok unni,és meg fogok fulladni a nyáltengerben,és meg fogok őrülni a sok szenvedéstől.Mégis már a legelején,amikor még szinte semmit sem tudtam róluk,szimpatikusak lettek számomra.
St.Clair az új kedvenc könyves pasim.Na jó,nem a legkedvencebb,de benne van a Top 5-ben.Vicces,okos,és bár nem tökéletes,de mégis mindenki oda van érte.Igazából Annát nem szerettem annyira,de azért valamelyest szimpatikus volt,főleg hogy ő is nagyon szereti a filmeket.
Bridgette meg akármit mond,akkor sem tudom megérteni,mert ez akkor is bunkóság volt tőle.legalább megbeszélte volna Annával,vagy legalább ha utólag is,de elmondta volna neki.Na,tőle úgy váltam el,hogy ki nem állhattam.Mondjuk Tophot már a legelejétől kezdve ki nem állhattam...
Bár itt is voltak bőven szerelmi gondok,civódások,veszekedések,bunkó és áruló barátok,döntésképtelenségek,és amire már az eleje óta vártam,az is csak a vége felé következett be,de mégsem untam.
Ami még jó volt,az a helyszín.Több nevezetességet is bemutatott Párizsban,és teljesen oda tudtam képzelni magamat.Nagyon tetszettek a leírások.Most már biztos hogy el kell jutnom egyszer Párizsba!

Ami pedig a legjobb,hogy bár romantikus könyv,de kifejezetten tetszett.Nem kell sokat gondolkodni rajta,nagyon jó kikapcsolódás,és nem lehet letenni.A szereplők nagyon jópofák voltak,és az Anna és St.Clair közti kapcsolat pedig erős és igazi volt.Amelyik szóval tudnám ezt a könyvet illetni,az a cuki.Mást nem tudok rá mondani.
Nekem nagyon tetszett a könyv,jó kis kikapcsolódás,én mindenkinek csak ajánlani tudom.

Összegezve:9/10




      edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése